Radionica "Utjecaj prodajnog mjesta na unapređenje prodaje"

Vrijeme: Petak, 27. Studeni 2015

Mjesto:

Radionica "Utjecaj prodajnog mjesta na unapređenje prodaje"

Radionicu će održati  tvrtka Brigada d.o.o iz Zagreba specijalizirana za optimizaciju prodajnih mjesta, product dizajn i arhitekturu. Brigada je dio Bruketa&Žinić OM grupe agencija specijaliziranih za brand strategiju, dizajn, strateško planiranje i sve vrste online i offline komunikacije. Ono što bi bila osnovna poveznica raznih visoko nagrađivanih projekata Brigade jest da kakav god prostor osmišljavali, prodajni ili poslovni, stalan ili privremen, javan ili privatan, u svakom se trude stvoriti osjećaj koji će ga učiniti jedinstvenim.

Prva tema radionice je “Psihologija potrošača” koju će prezentirati Boris Šurja, psiholog specijaliziran za psihologiju potrošača i interakciju prostora s kupcima. Sve što trgovci čine, sa svrhom ili slučajno, utječe na sve što kupci rade - svjesno ili nesvjesno. Trgovci potrošačima nude prostor, brend, proizvode i osoblje. Prostor je dom brenda, galerija proizvoda, radno mjesto osoblja i izletište kupaca. Prostor je mjesto gdje se magija dešava, mjesto unutar kojeg kupci donose 76% odluka o kupovini! Zna se da je kupnja promjena vlasništva, a prostor treba biti najuspješniji prodavač.

Drugu temu pod nazivom „ I kupci su ljudi“  prezentirati će Damjan Geber, vlasnik i kreativni direktor agencije Brigada. Tijekom godina specijalizacije u analizi i osmišljavanju uspješnih prodajnih koncepata pronašli smo određene 'uzorke' u ponašanju kupaca na prodajnom mjestu koji su direktno povezani sa organizacijom i dizajnom samog prostora. U suradnji sa stručnjacima na području bihevioralne psihologije razvijena je metoda analize utjecaja prodajnog prostora na ponašanje kupaca te konkretne smjernice kako se kvalitetnom prostornom organizacijom može pozitivno utjecati na donošenje odluke o kupnji. U svijetu u kojem se svakodnevno traže novi načini za implementaciju digitalnih tehnologija u fizički prostor, ova metoda ustvari čini upravo to, spaja naše pozitivne navike u on-line kupovini sa stvarnim svijetom, ali na vrlo jednostavan i logičan način. Uspješno predavanje održao je na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju.

U trećem dijelu radionice obraditi će se tema Uspješan prodajni prostor“, a prezentirati će ju Ivana Validžić, retail konzultant i voditelj projekata u agenciji Brigada. Prilikom otvaranja novih prodajnih prostora težnja večine klijenata je posjedovanje ‘lijepog prostora’ za koji su angažirali najbolje arhitekte i dizajnere, pritom ne razmišljajući da li je to garancija uspjeha prodajnog prostora. Bilo da se radi o kreiranju novog prodajnog koncepta, redizajnu postojećeg ili održavanju postojećeg uspješnim, glavna težnja su uspješni prodajni rezultati. Vrlo mali broj klijenata je svjesno beskonačnog potencijala prodajnog mjesta kojim mogu iz mjeseca u mjesec nuditi novo iskustvo kupovine svojim kupcima. Jednako kao što se mijenja ponuda tako i kroz merchandising i prostornu reorganizaciju možemo odlučiti za koji proizvod ili uslugu želimo unaprijediti prodaju u određenom periodu.

Zbog bolje organizacije molimo da prijavu izvršite na telefon 052/851-173; 099 357 6998 ili na e-mail info@lag- istocnaistra.hr do srijede 14.listopada 2015. godine do 14h. Radionica je besplatna za sve sudionike.